קידום אתרים בגוגל

מגיע לך להיות ראשון!

רוצה לדעת את מיקום האתר שלך בתוצאות חיפוש בגוגל?

להיות-ראשון-בגוגל

הלידים
האיכותיים ביותר

חיסכון אדיר
בהוצאות פרסום

90% מהגולשים מעדיפים
תוצאות אורגניות

גידול קהל יעד
ולקוחות פוטנציאלים

מה זה אומר קידום אתרים בגוגל?

הלקוחות שלך חיים ונושמים ברשת

אנו באמת חיים בעידן מקוון, אנשים מבלים 6 שעות ו-49 דקות בממוצע באינטרנט בכל יום. צרכנים מסתמכים יותר ויותר על האינטרנט בכל הנוגע לקניית מוצרים ושירותים. הם קונים יותר באופן מקוון, והכי חשוב, הם מחפשים עסקים באינטנט. כשאנשים רוצים למצוא עסק, מוצר או שירות הם פונים לאינטרנט, בין אם מודבר במוצר מקומי, בינלאומי, או דיגיטלי, הם פונים באופן גורף לגוגל.

לקוחות מחפשים עסקים מקוונים, כך שאם אתה רוצה שהם ימצאו אותך, עדיף שתהיה לך נוכחות באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. אתה זקוק לנוכחות מקוונת חזקה בכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. נוכחות זו מתבטאת באתר נהדר ומותאם אשר ימיר את המבקרים שלך ללקוחות.

קידום-אתרים-בגוגל-קינו-מדיה

קידום SEO הופך את האתר שלך לגלוי יותר​

אחת הפונקציות החשובות ביותר של קידום אתרים בגוגל הוא הגדלת הנראות, המשמעות היא הקלה על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך כאשר הם מחפשים משהו שיש לך להציע. ככל שהאתר שלך ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש כך יגדלו הסיכויים שלך להופיע בתוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים.

הגדלת תנועת הגולשים באתר

אחת המטרות העיקריות בקידום אתרים בגוגל היא תנועה מוגברת באתר אשר משפיע באופן ישיר על הנראות והדירוג שלך בגוגל. אם אתה מעוניין שיותר לקוחות פוטנציאליים ימצאו את האתר שלך באמצעות מנוע חיפוש, אתה זקוק לקידום SEO שיסייע לך להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל כך תגדיל את מספר הקליקים לאתר שלך.

סמכות ואמינות לאתר שלך

מושג הסמכות הוא מושג חדש יחסית בעולם הקידום האורגני, אך הופך להיות חשוב ומשמעותי ביותר לגולשים ולמנועי החיפוש. בפשטות סמכות פירושה שהאתר שלך אמין, איכותי רלוונטי ומעודכן. ככל שיש לאתר יותר סמכות, כך הדירוג שלו יהיה גבוה יותר, וסיכויים רבים יותר שהגולשים ומנועי החיפוש יבינו שהאתר בעל סמכות ולא הוזנח תקופה ארוכה. חברת הקידום דואגת לעדכן ולטפל באתר באופן קבוע ולשנות אותו לפי הנושאים הרלוונטים לאותה תקופה.

יצירת חוויה טובה יותר לגולשים

סיבה נספת לקידום אתרים בגוגל היא באמת חשובה והיא מדברת על חווית הלקוח באתר שלך. חייב לגרום לתוכן ולנראות באתר להיות מעניינים, טובים ואיכותיים. בנוסף, חייב להתאים את התוכן למבקרים במכשירים ניידים כמולאנשים המבקרים ממחשב נייד או שולחן עבודה. באופן דומה צריך לדאוג שהאתר ייטען מהר. מנועי החיפוש וכך גם הגולשים אינם אוהבים לחכות לדף שייטען. זמן הטעינה של האתר שלך חשוב מאוד, שכן אם האתר נטען לאט, יותר גולשים ינטשו את הדף והדבר ישפיע על דירוג האתר בגוגל. קידום אורגני תפקידו לטפל בחווית המשתמש הכוללת בכדי לספק חווית גלישה טובה ואיכותית.

קידום אתרים אינו עלות אלא השקעה!

רוצה דו"ח מפורט על האתר שלך?

הדרכים העיקריות להגדלת דירוג האתר שלך בגוגל

מחקר מילות מפתח

אנו משתמשים בידע ובניסיון שלנו בכדי למצוא את מילות המפתח בהן הלקוחות והמשתמשים הפוטנציאלים שלך משתמשים בכדי למצוא מותגים, שירותים או מוצרים כמו שלך. אנו בונים תוכן סביב מילות המפתח והביטויים הללו כדי לשפר את הסיכוי שלך להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.

הפקת תוכן איכותי

קידום אתרים אורגני מושפע מאוד מהתוכן שאנו מייצרים. בעצם, רוב אנשי הקידום מסכימים שלתוכן המשקל וההשפעה הכי גדולה על קידום האתר שלך. ככל שהתוכן איכותי יותר, כך יהיה קל יותר למנועי החיפוש להבין על מה האתר שלך ואיך אתה יכול לסייע למשתמשים שלך.

אופטימיזציה למכשירים ניידים

ידוע לנו מסקרים שהחיפושים במנועי החיפוש דרך הנייד עברו את כמות החיפושים במחשבים. ולכן חשוב מאוד להתאים את האתר שלך לכל סוגי המכשירים. אנו מתאימים את העיצוב והנראות של האתר שלך בנייד כך שייראה טוב ומותאם בצורה מלאה למשתמשים במכשירים ניידים. 

שאלות נפוצות

המושג SEO מוכר לבעלי עסקים ומשווקים גם כקידום אתרים אורגני. המשמעות של קידום אתרים בגוגל היא בעצם ביצוע שינויים בעיצוב האתר ובתוכן האתר על מנת לעזור לו להופיע במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט. צוות המומחים שלנו יודע לזהות את הכשלים באתר שלך ולהתאים פתרונות בעיצוב ובתוכן בכדי להגדיל את הנראות שלך בתוצאות החיפוש בגוגל.
אנחנו בקינו מדיה מאמינים שביצוע תהליך קידום אתרים (SEO) יכול לכולל שינוי עצום באסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלך. ובראייה ארוכת טווח אף להוזיל משמעותית את הוצאות השיווק שלך.

מנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט סורקים את האתר שלך, בוחנים את התוכן והעיצוב של האתר כדי לעזור להם לקבוע מאפיינים לאתר שלך כמו באיזה סוג נושאים האתר שלך עוסק ועד כמה האתר ידידותי למשתמש. תהליך הסריקה נקרא זחילה, והוא עוזר לגוגל לספק תוצאות חיפוש מדויקות ורלוונטיות יותר לגולשים ולמשתמשים שלו.

אנחנו עוסקים בשיפור האתר שלך בכדי להקל על מנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן שלך. ככל שנשפר את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש, כך גדלים הסיכויים שגוגל ימליץ על האתר שלך. אנחנו ניכנס לראש של אותם משתמשים רלוונטיים, ונכין את האתר שלך למצב שגוגל יבין שהאתר שלך מתאים לחיפושים שלהם.

הדירוג שלך בגוגל יכול לעלות פלאים על ידי שינויים די פשוטים (לעיתים גם שינויים מורכבים). המטרה שלנו ב"קינו מדיה" לפעול לשיפור האתר שלך כך שיופיע בעמוד הראשון בגוגל על ידי מילות מפתח וביטויים רלוונטיים למוצרים ולשירותים שלך. אנו יודעים שהדרך היחידה להשגת מטרה זו היא על ידי נקיטת הצעדים הדרושים לקידום ושיפור האתר שלך לאורך זמן ובעקביות.

מעוניין בקידום העסק שלך?

קידום אתרים בגוגל

ישנן תוכניות רבות ומגוונות בהתאם לצרכים של העסק. אנו מציעים פה 3 תכניות בסיסיות לקידום על בסיס חודשי. כמובן, יש להתחשב באופי השוק וגודלו. האם מדובר בשוק תחרותי או שוק מקומי קטן. 

התוכניות שלנו

KINO ONE

קידום אורגני בסיסי

KINO PLUS

קידום אורגני פלוס

KINO PRO

קידום אורגני מתקדם

מעוניינים להופיע בעמוד הראשון בגוגל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים על קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

לייעוץ ופרטים על קידום אתרים בגוגל